16 oktober 2017

Je gegevens kunnen (bij de Russen) online staan.

 Zonder dat wij het weten kunnen wij "wereldberoemd" zijn in Rusland en ver daarbuiten!
Dit is gek gezegd misschien, maar feit is wel dat onze privédocumenten toch ergens openbaar staan.
Er blijkt een lek te zijn geweest in een systeem en een wizzkid heeft er gebruik van gemaakt.
Lees er hier alles over;
https://www.rtlz.nl/tech/russische-whizzkid-wordt-rijk-door-jouw-documentjes

Zo lees ik dat mijn neef Tim op 16 feb. 2015 een spreekbeurt of werkstuk over de Aziatische tijger heeft gehouden, samen met Mark. Nou ja, niet de tijger als beest, maar het is een begrip uit de economie. Het gaat over de grote economie van een Aziatisch land.

Zo zie ik schoolfoto's van de 3 oudste kinderen van manlief die op de school de Wegwijzer hebben gezeten. Natuurlijk heb ik ze gelijk opgeslagen voor manlief. Hij heeft amper foto's van zijn kinderen toen ze klein waren, dus dit was een aangename verrassing voor hem om ze te zien.

Op mijn meisjesnaam heb ik niets kunnen vinden. Ook niet op de naam van mijn kinderen.
Dat wat ik heb teruggevonden is voor ons niet schadelijk of vervelend geweest. Gelukkig niet! Maar ik kan me voorstellen dat ook jij toch even wil kijken wat er van of over jou tussen staat.

Mocht jij zelf weten hoe bekend jij bent in Rusland, kijk dan via deze link;
Welke documenten staan er van mij tussen?
Wat ben jij tegengekomen? Toch niks schokkends hoop ik?


1 opmerking: